Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum Exkluzywne forum idiotów ze wsi Kabaty i okolic! Zapraszamy znawców tematu! Strona Główna

Forum Exkluzywne forum idiotów ze wsi Kabaty i okolic! Zapraszamy znawców tematu! Strona Główna » Kącik sportowy oraz turystyczno-krajoznawczy » Zwiedzanie Tunelu Średnicowego Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 9:36, 29 Kwi 2007
zuha
Master Betty
Master Betty

 
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/45

Płeć: jędruś


niezly to malo powiedziane fajnie ze cos sie w tej polsce zmienia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:35, 29 Kwi 2007
Sado
Galaretka z agarem zamiast żelatyny
Galaretka z agarem zamiast żelatyny

 
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3820
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 13/45
Skąd: Jaworzyna
Płeć: jędruś


Mam nadzieje że nie będzie awaryjny bo przed renowacją podobno często się psuły, bo to właściwie 2 prototypy tego pojazdu tylko wyprodukowali. Dzisiaj jechaliśmy zwykłym EN57 i nie dość że było zimno to jescze połowe czasu staliśmy zamiast jechać, ciekawe czy z EW60 będzie podobnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:30, 15 Maj 2007
Sado
Galaretka z agarem zamiast żelatyny
Galaretka z agarem zamiast żelatyny

 
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3820
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 13/45
Skąd: Jaworzyna
Płeć: jędruś


Dzisiaj można była obejżeć obywda EW60 na Wschodnim. Parę fotek:


2 jednostki po 3 człony po 4 drzwi= 24 par drzwi, zupełnie jak metro



Ogrodmny kible (dla inwalidów) ale deska malutka - dupa się ledwo zmieści. Z ciekawostek obieg zamknięty.



Jednostka wysoperonowa, i tak wystaje sporo ponad wysoki peron. Ciężej się będzie z rowerami wsiadało. Sczególnie że miejsca na rowery są tylko z jednej strony pociągu i trzeba by chyba zgadywać z której.


I jesscze mały filmik o próbie korzystania z drzwi automatycznych międzyczłonami:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:52, 15 Maj 2007
dżepetto
Galaretka z agarem zamiast żelatyny
Galaretka z agarem zamiast żelatyny

 
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 4455
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 12/45


uu widze ze sie wybrałes Smile wszedzie rozpoznam te wyblakłe fotki. Wmiare nowowczesny przód jakos kontrastuje z resztą składu. Niby nic nowego ale zawsze cos...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:10, 22 Maj 2007
Sado
Galaretka z agarem zamiast żelatyny
Galaretka z agarem zamiast żelatyny

 
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3820
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 13/45
Skąd: Jaworzyna
Płeć: jędruś


Fragment artykułu z gazeta.pl:
Modernizacja linii do Radomia jest w planach od lat. Na razie mają być tylko remontowane tory w samej Warszawie od Dworca Zachodniego do stacji Okęcie. W kolejnym etapie ma powstać łącznik na lotnisko. Roboty mają zacząć się w lipcu. Wygląda na to, że będą wiązać się z gigantycznymi utrudnieniami w ruchu. PLK zamierza całkowicie wstrzymać w wakacje ruch kolejowy z Dworca Zachodniego do Okęcia. Pociągi dalekobieżne, np. do Zakopanego, Krakowa i Kielc, jeździłyby znacznie dłuższą trasą przez Otwock, Pilawę i Czachówek. Pociągi podmiejskie jadące od strony Radomia kończyłyby zaś trasę na stacji Okęcie lub Służewiec. Dalej do centrum trzeba by jechać zastępczymi autobusami. Którędy? Jeszcze nie wiadomo. Pewne jest, że podróż do Śródmieścia wydłużyłaby się o kilkadziesiąt minut. - To wstępna propozycja organizacji ruchu w czasie prac. Utrudnienia byłyby duże, ale trwałyby znacznie krócej niż w wariancie, w którym najpierw remontowałoby się jeden tor, a potem drugi - mówi Ryszard Bandosz z mazowieckiego oddziału PKP PLK.

Czyli zdaje się wwakacje ciężko będzie dojechać pociągiem nad Pilice.No ale od czego sprawne rowery Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:36, 22 Maj 2007
zuha
Master Betty
Master Betty

 
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/45

Płeć: jędruś


no wlasnie od czego Razz a gdzie rowerek sada hmmmm chyba pręcik musisz go naprawic i ty szybko znajdz czesci a jak bedziesz mial przyprowadze ci go do g lub mozesz sam wpasc kiedy zechcesz :-]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:57, 22 Maj 2007
Sado
Galaretka z agarem zamiast żelatyny
Galaretka z agarem zamiast żelatyny

 
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3820
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 13/45
Skąd: Jaworzyna
Płeć: jędruś


A ten rower to i tak gdyby naprawić tylnią piastę i tak chyba dograbowa ani tym bardziej do Kępy (tam swoją drogą też pociągami w wakację nie dotrzemy) by nie dojechał Nie wiem czy kiedykolwiek jeszcze pojedzie. Chwilowo koncentruje się na drugim złomocyklu, nie nawidze tych aukcji internetowych, ile możnaczekać nagłupie części


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:07, 18 Cze 2007
Wallenrod
Oazowy boy
Oazowy boy

 
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 5/45


General Electric zaprezentowało lokomotywę hybrydową
Lokomotywa GE Evolution® Hybrid jest jednym z 11 nowych produktów zaprezentowanych 24 maja 2007 w ramach strategii Ecomagination. Ta pierwsza na świecie hybrydowa lokomotywa towarowa jest w stanie przetwarzać energię termiczną pozyskaną podczas procesu hamowania. Lokomotywa magazynuje ją we wbudowanych akumulatorach i wykorzystuje w razie potrzeby jako dodatkowe źródło zasilania wydatnie zmniejszając emisję szkodliwych gazów oraz redukując zużycie paliwa.
Nowa lokomotywa Evolution® Hybrid napędzana silnikiem diesla i elektrycznym dysponuje mocą 4400 koni mechanicznych. Wyposażona jest w szereg innowacyjnych akumulatorów, przechwytujących i magazynujących energię wydzielaną podczas hamowania. Energia składowana w akumulatorach zmniejszy zużycie paliwa nawet o 15 procent, a emisję szkodliwych gazów nawet o 50% w porównaniu do większości eksploatowanych obecnie lokomotyw towarowych. Lokomotywa hybrydowa GE jest nie tylko bardziej przyjazna dla środowiska, ale będzie także działać na większych wysokościach i przy bardziej stromych podjazdach. Dzięki energii zmagazynowanej w akumulatorach, maszynista, ma do dyspozycji dodatkowe 2000 KM mocy.

- Lokomotywa ta zmniejszy poziom emisji, a jednocześnie zagwarantuje korzyści operacyjne naszym klientom. Będzie to możliwe dzięki odzyskaniu energii utraconej podczas hamowania pociągu – powiedział Steve Gray, główny inżynier w GE Transportation. -Pracując nad wdrożeniem lokomotywy Evolution® Hybrid do produkcji komercyjnej, nasi inżynierowie wykorzystają obecny egzemplarz jako żywe laboratorium. Będą współpracować z naszymi klientami, testując, badając i udoskonalając hybrydową technologię lokomotyw.

W maju 2007 egzemplarz pokazowy Evolution® Hybrid przejechał siecią Union Pacific w drodze na swój debiut w Kalifornii. Union Pacific jest również członkiem rady doradczej GE.

Zanim hybrydowa lokomotywa GE trafi do oferty komercyjnej, zespół inżynierów przeprowadzi dalsze prace i analizy nowatorskich akumulatorów bezołowiowych oraz związanych z nimi systemów sterujących, zainstalowanych w lokomotywie. Po zakończeniu testów laboratoryjnych GE wyprodukuje jednostki przedprodukcyjne, które posłużą do testów terenowych, przeprowadzanych przez klientów.

- Hybrydowy egzemplarz demonstracyjny to kolejny przykład naszego zaangażowania w inwestycje technologiczne i wcielanie w życie świeżych, nowatorskich pomysłów – powiedział John M. Dineen, prezes i dyrektor generalny GE Transportation. - Będziemy nieustannie wspierać inicjatywę ecomagination, tworząc produkty, które pomagają klientom redukować zużycie paliwa, zmniejszać poziom emisji i świadczyć zrównoważone usługi w długiej perspektywie.

Energia rozpraszana podczas hamowania ważącej 207 ton lokomotywy w czasie jednego roku wystarczyłaby do zasilania 160 gospodarstw domowych w tym samym czasie. Technologie zawarte w lokomotywie GE Evolution® Hybird pozwolą ograniczyć emisję tlenku azotu aż o 50% w porównaniu do lokomotyw produkowanych 20 lat temu.





Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:28, 18 Cze 2007
Sado
Galaretka z agarem zamiast żelatyny
Galaretka z agarem zamiast żelatyny

 
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3820
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 13/45
Skąd: Jaworzyna
Płeć: jędruś


W polsce chyba nie ujżymy takiego cuda. Na razie przebudowywują stare ruskie lokomotywy i wstawiają tam silniki General Electric.
A jeśli chodzi o oddawanie energi podczas hamowania to nie jest jakaś rewolucja, elektorwozy mogą ją oddawać do sieci już od dawna (oczywiście też nie w polsce tego nie robią).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:39, 18 Cze 2007
MEDeah
smrod
smrod

 
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 2810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 13/45
Skąd: z piekła wywiał i sieje pikło!
Płeć: macoszka


hm , pewno jednak rewelacja z ta energia, skoro w polsce tego nie robia.
a lokomotywa fajana:d taka...czysta i bardziej ekologiczna


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:49, 18 Cze 2007
Sado
Galaretka z agarem zamiast żelatyny
Galaretka z agarem zamiast żelatyny

 
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3820
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 13/45
Skąd: Jaworzyna
Płeć: jędruś


Wygląda tak, bo właśnie jest umyta i świoża malowana. Osmalona i obdarta pewnie by nie robiła takiego wrażenia. A tak to wyglada na polskiej kolei, na bannerach i w rzeczywistości:





Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:53, 18 Cze 2007
MEDeah
smrod
smrod

 
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 2810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 13/45
Skąd: z piekła wywiał i sieje pikło!
Płeć: macoszka


no! ropwer! właśnie! nie zatruwa!

ale przeciez w polsce nie ma tej lokomotywy...Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:12, 20 Wrz 2007
dżepetto
Galaretka z agarem zamiast żelatyny
Galaretka z agarem zamiast żelatyny

 
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 4455
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 12/45


[link widoczny dla zalogowanych]

wyczajcie ten filmik Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:36, 20 Wrz 2007
zuha
Master Betty
Master Betty

 
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/45

Płeć: jędruś


łau az mnie wryl filmik


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:13, 21 Wrz 2007
dżepetto
Galaretka z agarem zamiast żelatyny
Galaretka z agarem zamiast żelatyny

 
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 4455
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 12/45


VI Dni Transportu Publicznego
Szereg atrakcji czeka na warszawskich pasjonatów kolei, jak również szerzej pojmowanego transportu szynowego, w czasie VI Dni Transportu Publicznego. Zobaczyć będzie można nie tylko nowości parku taborowego PKP i KM, ale także np. odrestaurowaną "salonkę" Bieruta.
Dni Transportu Publicznego odbędą się w najbliższy weekend, 22 i 23 września. gejbar będzie dniem tramwajowym i autobusowym, niedziela - kolejowym. Na terenie zajezdni "Mokotów" można będzie obejrzeć tramwaje zabytkowe i nowoczesne, od omnibusa konnego, po nowoczesną, 32 - metrową maszynę 120N (nazywaną pieszczotliwie "Jamnikiem"). W tym samym czasie, w Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów wszyscy chętni obejrzą najnowszy nabytek Tramwajów Warszawskich, jedyną w Polsce szlifierkę torową. Odbędą się także pokazy m.in. rozcinania i podnoszenia tramwaju. Tego samego dnia będzie można zwiedzić Stację Techniczno-Postojową Metra Warszawskiego na Kabatach. Wejściówki zostaną udostępnione na stoisko przed wejściem do STP. Wszyscy chętni muszą jednak konieczne mieć ze sobą dowód tożsamości!

W niedzielę na Dworcu Gdańskim osoby zainteresowane kolejnictwem znajdą wiele atrakcji. Zobaczyć będzie można m.in. luksusowe wagony PKP IC (sypialny, konferencyjny i restauracyjny), EW60, ED74, 14WE, tabor specjalny PKP Energetyki, pociąg specjalny ciągnięty przez parowóz Ok-1 (który wykona trzy kusy do Legionowa) a także odrestaurowaną "salonkę", którą jeździł Bolesław Bierut. Ponadto odbędzie się pokaz sprawności funkcjonariuszy SOK.

Honorowy patronat nad imprezą objęła prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz. Główni organizatorzy VI Dni Transportu Publicznego to: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Grupa PKP, Koleje Mazowieckie, Miejskie Zakłady Autobusowe, Metro Warszawskie, Tramwaje Warszawskie, Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej i Stowarzyszenie Sympatyków Komunikacji Szynowej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zwiedzanie Tunelu Średnicowego
  Forum Exkluzywne forum idiotów ze wsi Kabaty i okolic! Zapraszamy znawców tematu! Strona Główna » Kącik sportowy oraz turystyczno-krajoznawczy
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 4 z 10  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin